ZZzzzZZZzzzZZZ...............


pning kpale aku ari ni...ase cam nk pecah jer...mlm td pikir2 nk wt asgmnt sjarah, tp aku pnyer asgmnt multimedia x cyap lg...nk xnk aku trpksa la wt asgmnt mltimedia dulu...sppttnye aku de klas kul 12-2...tp bila da ase mls aku da smpai tahap cipan merah kene rasuk hntu kera, mula la aku mls nk bgn...alih2 xg jgk aku klas kul 12 td...huhuhu...

....msuk klas kul 2-4 ntah ape2...dgr org present jer..boring tollll...nsib baik la ade mmber aku yg satu kpala nga aku...dpt la jgk wt2 nakal dlm klas....hehehe...kcau sana....kcau sini...lau xkcau org akase boring lak...x psl2 tido lak aku dlm klas nnt...

....abis klas, ape lg...serbu kdai mkn juga la...dr pg aku xmkn...prit aku ni da lapar tahap 18 petala langit...pegi kdai order nasik nga daging masak merah...huhuhu...mmg da xleh thn giler lapa aku ni...order pnyer order, skali lmbat smpai la....merana prut aku d buatnya...aku tgk mmber aku sume muka da blurrrr...lapa la katakan...ksian kt mmber aku 2...prut da la bsar...sklai order lmbat smpai plk...saba je la kwn ek...hehehe...

.....da mkn, ape lg...blik la.....smbung tdow...hahahaha....


p/s: kpada mmber2 aku, jgn mrh ek lau ade trkutuk ckit....hehe...saba sparuh drp iman...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...