SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU HJRAH 1433



Assalamualaikum kepada semua rakan-rakan sekalian..Hari ni B_N nak ucap Selamat menyambut Maal Hijrah kepada semua..

Hari ni da masuk tahun baru Islam..Jadi bagaimana dengan azam tahun lepas..? Harap-harap apa yang diazamkan untuk tahun lepas sudah berjaya dicapai...

Bagaimana pula dengan azam tahun ni..? Bagi B_N tahun ni adalah tahun terakhir B_N bergelar sebagai seorang pelajar..Jadi apa yang B_N nak adalah semoga dapat menamatkan karier sebagai seorang student U dengan satu keputusan yang cemerlang..

Sekarang ni pun sibuk berperang dengan assigment dan juga thesis yang perlu disiapkan..Pening jugak la kepala ni bila pikirkan segala tugas yang ditanggung buat masa sekarang ni.. Tapi disebabkan ini dah tahun terakhir, B_N rasa biarlah B_N perah sehabis tenaga untuk pastikan B_N buat yang terbaik.. Lepas ni dah tak jumpa dengan assigment lagi dah..Mesti rindu giler kat ASSIGMENT..hehe

Apa-apa pun, B_N harap rakan-rakan juga dapat berusaha dengan lebih yakin lagi untuk tahun ni supaya segala azam dan cita-cita yang diinginkan menjadi kenyataan..

Setakat ini sahaja bebelan untuk kali ini..Semoga rakan-rakan tak boring baca bebelan B_N kali ni...

Sekali lagi B_N nak ucapakan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU HIJARAH 1433..

p/s: da penat baca erk..tak salah kalau rakan-rakan klik mane2 iklan yang patut kat sidebar blog ni kan...(buat muka tak malu plak..hehehe)


Sape2 rase nak domain percuma, boleh la klik sini!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...