KISAH HARI INI

huhu...kelas hari ni kul 11 mspai kul 1...ase cam malas pulak aku nk pegi klas hari ni..tp xbleh..aku datang sini smata-mata nk blajar...mne bleh xpegi klas..rugi beb....msuk jer klas ari ni, aku tgk bdk sorang 2 xde..hehe..snang hati aku tgk dia xde dlm klas..aku harap sgt klau dia xdtg klas ari ni...buat mnyemak mata aku jer tgk muka dia tiap2 ari..hati kcik aku da brsorak kegirangan tgk dia xde dlm klas ari ni...kusangka panas smpai ke ptg, tp ujan batu plk turun kul 1 thgari...blum puas aku brsorak girang, tiba2 aku nmpak klibat dia msuk klas...huhuhu...hncur luluh hatiku seperti dihempas batu seberat 3 tan stgah...dia msuk klas dgn gaya brlagaknya trus ddk kt dpn sblah mmber aku...mluat btul aku tgk gaya bdk ni... ase cam nk balun jer..tp mak aku da psan "awe, duk denuh jange duk cari pasa nga ore...saing molek2..jnge baloh nga sapo2..ingat 2 awe wei..." nsb baik la aku ni igt lg psan mak aku kt kmpung..lau x mmg aku da balun bdk ni sorg..mmg btul2 brlagak...

dalam diam2 aku igt aku sorg jer xsuka ngan prangai bdk ni..rupa2 nya ade la lg 2 3 org mmber aku xsuka gak ngan bdk ni...bila aku tnye mmber2 aku, smua ckap dia brlagak, nk control org, diktator, suka mngarah bnyk lg la...aku yg dgr crita 2 pon jd stress jgk..huhu...pas 2 aku ngan mmber2 aku cdang nk pulau kn bdk ni...dulu kitorang dh prnag pulau bdk ni...sbb lagak dia ni la...pas 2 kitorang bg pluang kt dia...mne la tau kot2 pas 2 brubah..mmg brubah lajap..tp skang dia da mula naik kpala blik..ni yg kitorang xtahan..skang kami nk pulau kn KAU..skang KAU rasaknlah...hahaha...padan muka kau...sape sruh brlagak lagi...POYO...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...