KIAMAT 21/12/12?????




Dunia kiamat 2012???? Kenal tak dengan NOSTRADAMUS????Dia adalah orang yang bertanggungjawab dalam membuat ramalan berkaitan dengan penghujung waktu dunia a.k.a KIAMAT.

Nostradamus adalah seorang ahli ramal yang cukup hebat..Boleh dikatakan semua ramalan yang dibuat sebelum ini betul-betul berlaku..Jadi hal ini lah yang telah meyebabkan ramai orang percaya dengan ramalan NOSTRADAMUS ni.,

Satu lagi fakta yang menyebabkan makin ramai manusia yang percaya bahawa dunia akan kiamat pada 2012 adalah disebabkan oleh kalendar orang MAYA yang dikatakan hanya bertarikh sehingga 21 Disember 2012..Jadi sebab tu la ramai yang cakap dunia akan hancur pada 21/12/12 (tak sempat nak capai Wawasan 2020...gurau jer..hikhikhik)

Tapi ape yang pelik, nape mereka ni caya kepada kalendar orang MAYA..sedangkan orang MAYA ni bukanlah maju sangat pun..Sekarang ni masih ada lagi keturunan orang MAYA di daerah Guatemala..Dan kalau kita lihat cara hidup diorang, masih ade lagi bercorak primitif dan mengamalkan bermaca-macam aktiviti pemujaan..Jadi, kenapa puak-puak yang meramalkan dunia bakal kiamat ni percaya kepada kalendar orang maya yang dilihat tidak bertamadun..Sedangkan mereka yang meramal itu adalah lebih bertamadun berbanding dengan orang MAYA..Dan apa yang lagi pelik, orang MAYA itu sendiri pon tidak berani untuk meramal bahawa kiamat akan berlaku pada 21/12/12...! Menarik....

Jadi adakah ramalan yang dibuat oleh NOSTRADAMUS ni boleh diterima..Kalau kita yang beragama ISLAM semsetinya tak percaya kepada ramalan ini kerana tidak ada sesiapa yang tahu bila berlakunya KIAMAT tu..

Anda BAGAIMANA?????




p/s: da penat baca erk..B_N nak mintak tolong klik iklan nuff and churpChurp yang ada kat blog ni bleh x...=)



Sape2 rase nak domain percuma, boleh la klik sini!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...