Penat giler....


ari ni aku bru jer sampai dari Kedah...bertolak dari kedah kul 8 am....naik moto mcm pelesit...tp syg moto yg aku naik, x laju ler...slow jer...tp xpe...aku x kisah...

.....dalam kul 9 smpai kt perhentian Bukit Merah...rehat kt situ jap...amk2 angin...pas 2 jln blik....

.....jalan lbih kurang sejam, smpai kat sungai perak...lama gak aku brhenti kt situ...smbil2 isi minyak moto..mane la tau kot2 hbs mnyak kt tgh2 highway 2 ker...mampos aku....

....pas 2 jalan lgi...brhenti kt Simpang Pulai....mnm2 jap...sambil borak2...rehatkan bdn jap..biasa la...aku kn xpenah bwk moto jauh2....

...smpai jer kt slim river, mnyak moto aku da hmpir kering...tkut jgk aku mane la tau kot2 xsmpat smpai stesen minyak...tp da memang rezeki aku, smpai jgk stesen minyak slim river 2...

...smpai umah dalm kul 1...kira dlam 5 jam jgk la aku merantau...pnat giler bdn aku...smapi jer umah trus on9 FB aku...huhuhu...

ape2 pon, perjalanan best giler...naik moto stakat bwk 100km/j kira ok arr...nk bwk laju2 kn tkut jd ape2 ssh lak...kate orang tua2, berhati-hati di jalan raya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...